Magpie Lane

Udviklingsproces i samarbejde med Aarhus Kommune

Baggrund

Vintagebutikken Magpie Lane ønskede sparring ift. den kommercielle udvikling af butikken. Flere kunder og mere omsætning var blandt ønskerne. Resultaterne er markante.

Resultater og kommercielle greb

  • Omsætningen i januar-marts 2024 er 23% højere end samme måneder året før
  • Gennemsnitskunden køber for 15%  mere – og varerne sælges hurtigere
  • Fokus på dyrt og mellemdyrt vintagetøj, hvor butikken har unikke styrker – kunderne spørger aldrig til prisen
  • Endnu mere fokus på unikke jeans med god pasform
  • Markedsføring på sociale medier løftet markant – med gode resultater
  • Billigt vintagetøj fylder mindre i butikken nu

”Vi har fået styrket selvtilliden og går målrettet efter at blive endnu stærkere på vores nicher, som  er medium og high end vintage tøj kombineret med unikke jeans. Vores indsats på sociale medier er skruet op, og butikken sælger bedre. Både omsætning og bundlinje stiger nu – vi kan kun være tilfredse med forløbet.”

Sita Linddahl Busk
Ejer af Magpie Lane

Løsninger Kontakt os