BAGOM BOGEN 

Bogen Vinderbutikker

– En guide til glade kunder og god bundlinje

Bogen ”Vinderbutikker – en guide til glade kunder og god bundlinje” er et unikt udviklings- og arbejdsredskab for detailhandlere, der ønsker at styrke deres bundlinje.

Den er baseret på 23 dybdegående interviews med økonomisk succesrige butiksejere fra de danske bymidter. Alle har fortalt, hvordan de driver butik med økonomisk succes – år efter år.

Den dybe viden fra de 23 Vinderbutikker bruges nu til at lave handlingsplaner for erhvervsdrivende over hele landet – og støtte ejerne i eksekveringen. Læs mere her.

Bogen rummer 23 fuldt udfoldede forretningsmodeller og fire inspirationskataloger: Værdi for kunden; Markedsføring; Salgshåndværket og Bag Scenen. Den rummer også butikkernes råd til andre, der skal starte op i samme branche – og en tværgående analyse af de 23 cases: Sådan skaber man en sund forretning.

Dansk Erhverv, Dansk Detail, Deloitte samt erhvervs- og citychefer over hele landet har været med i projektets følgegruppe. (link til nuværende fane ”følgegruppe”) Læs mere om baggrunden for projektet her.

Bogen udkom første gang i marts 2022 og blev udsolgt på 9 måneder.

I januar 2023 udkom 2. udgave – opdateret med de nyeste regnskabstal.

Køb bogen

Det synes læserne

””Bogen er en guldgrube af fuldstændig lavpraktiske greb, der skaber succes i en butik. Det er ting, som alle kan gøre”.

Michael Vendelbo Pedersen · 
Handelschef, Thisted Handels- og Industriforening & Thy detailforum

”Bogen viser, hvordan butikker lykkes med det gode købmandskab. Og så er den konkret, ligetil og skrevet til detailhandlerne.
Vi glæder os til at bruge den i Randers.”

Mette Bræmer-Jensen · Citychef, Randers City

Send forespørgsel

Over hele landet hjælper jeg med at omsætte den unikke viden fra projekt ”Vinderbutikker” til håndfaste økonomiske resultater i butikkerne.

Lad os sammen lægge en plan, der fremtidssikrer jeres butikker, cafeer mv. Kontakt mig på telefon eller mail når du vil igang.

”Bogen belyser et højaktuelt emne, nemlig hvordan fysiske butikker kan sikre fortsat vækst i en digital tidsalder. Bogen vil i høj grad være relevant for undervisning inden for detailhandel, hvor fokus vil være på den fysiske butiks eksistensberettigelse og vækstmuligheder”

Peter Skjold Mogensen
Lektor i detailhandel, CPH Business