Handlingsplaner

Vi laver kommercielle handlingsplaner for butikker og andre erhverv. Målet er altid en styrket bundlinje.

Over hele landet laver vi handlingsplaner for butikker, cafeer og andre erhverv – og vi støtter ejerne i eksekveringen. Vores handlingsplaner er kommercielle og meget konkrete. Målet er altid at løfte bundlinjen med mindst 200.000 kr. om året pr. erhvervsdrivende.

Fundamentet for vores handlingsplaner er en 1:1 samtale med ejeren, hvor vi spørger 360 grader rundt i forretningsmodellen. Vi anvender en særlig spørgeramme, der er udviklet med den dybe viden fra Vinderbutikkerne.

Herefter udarbejdes handlingsplanen, som præcist identificerer det kommercielle potentiale. Altid med respekt for ejeren og dennes passion.

Send forespørgsel

Send forespørgsel

Over hele landet hjælper vi med at omsætte den unikke viden om Vinderbutikkerne til håndfaste økonomiske resultater i butikkerne.

Lad os sammen lægge en plan, der fremtidssikrer jeres butikker, cafeer mv. Kontakt mig for en drøftelse af mulighederne.

70 22 62 22

tbj@vinderbutikker.dk

Send forespørgsel

Over hele landet hjælper vi med at omsætte den unikke viden om Vinderbutikkerne til håndfaste økonomiske resultater i butikkerne.

Lad os sammen lægge en plan, der fremtidssikrer jeres butikker, cafeer mv. Kontakt mig for en drøftelse af mulighederne.

70 22 62 22

tbj@vinderbutikker.dk

Send forespørgsel

Over hele landet hjælper vi med at omsætte den unikke viden om Vinderbutikkerne til håndfaste økonomiske resultater i butikkerne.

Lad os sammen lægge en plan, der fremtidssikrer jeres butikker, cafeer mv. Kontakt mig for en drøftelse af mulighederne.

70 22 62 22

tbj@vinderbutikker.dk

”Torsten har lavet handlingsplaner for butikker i både Nakskov, Maribo og Nykøbing F. Deres respons har været meget positiv. Han lytter og slår præcist ned på potentialerne – med en stærk kommerciel sans. Fordi hans handlingsplaner er så præcise, kan vi selv kan følge op på dem – og samspillet mellem Torsten og os har fungeret perfekt.”

Thomas Rasmussen
Forretningschef for handel og oplevelser, Business Lolland-Falster

”Slagelse Erhvervscenter samarbejder med Torsten Bo Jørgensen om udvikling af butikker i Korsør, Slagelse og Skælskør. Vi lægger vægt på at komme i mål med vores indsatser, og derfor følger Torsten op på handlingsplanerne – i tæt dialog med Erhvervscentrets konsulenter. Hans rådgivning er konkret, kommerciel og samtidig med et stærkt blik for den enkelte butiksejers personlighed.”

Per Madsen
Erhvervschef Slagelse Erhvervscenter

”I Erhvervsforum Roskilde vil vi give vores medlemmer hands on viden, der kan løfte deres forretning. Torsten holdt et virkelig godt foredrag om ”Vinderbutikker”, som gik rent ind hos detailhandlerne. En række butikker har efterfølgende fået udarbejdet individuelle handlingsplaner for vækst, og responsen har været meget positiv. Vi ser frem til at præsentere handlingsplanerne og de opnåede resultater i næste skridt med konceptet Vinderbutikker.”

Martin Sattrup Christensen
Direktør Erhvervsforum Roskilde

”Detailhandlen skal udvikle sig, hvis den skal overleve. Derfor har vi haft Torsten på besøg i Holstebro, hvor han har holdt oplæg og lavet 1:1 sparring med en række butikker. Vi har fået meget positiv feedback på begge dele. Den regionale TV-station dækkede endda Torstens besøg med et større indslag, der skabte positiv omtale af butikkerne i Holstebro”.

Peter Kjeldbjerg
Direktør Erhvervsforum Holstebro

”Torstens rådgivning er konkret og meget præcis. Han kortlagde lynhurtigt vores forretningsmodel og pegede på en lang række handlinger, som har vist sig at være rigtige. Fx har vi med succes udvidet vores sortiment og skruet op for indsatsen på sociale medier. Og vi har lagt en konkret plan for opdatering af den fysiske butik.”

Kirsten Krarup Hansen og Julie Gullits Mikkelsen
Indehavere af Skoringen Maribo

”Samarbejdet med Torsten har været en positiv oplevelse: Han lyttede og spurgte grundigt ind til alle aspekter af butikkens drift. Resultatet er en flot analyse og en meget brugbar handlingsplan, der præcist slår ned på vores kommercielle potentialer – alt sammen meget konkret og lige til at gå til. Vi har allerede sat gang i de første tiltag inden for styrket salg og markedsføring og kommer til at tage fat på en lang række indsatser i det kommende år”.

Henrik og Tina Settrup
Indehavere af Mr. Monopol, Roskilde