Café Tidslös

Udviklingsproces i samarbejde med Slagelse Erhverv

”Jeg har skullet rykke nogle grænser i mig selv. Forløbet har presset mig – på den gode måde. Jeg har forstået, at det er vores unikke styrker, der skal være den røde tråd i udviklingen af cafeen. Vores storytelling og markedsføring er løftet, og den daglige omsætning er steget med ca. 5000 kr. ift. sidste år. Det er helt vildt.”

Ismail Demirci
Café Tidslöse

Formål og resultater

Som lille café i Slagelse skal der noget særligt til for at klare sig blandt byens store spillere. Denne udfordring var det primære omdrejningspunkt hos Café Tidslös. Vinderbutikker bragte erfaringer fra en lang række andre butikker med stærke resultater i spil, og resultatet blev en målrettet kommerciel handlingsplan – med fokus på cafeens unikke styrker. De økonomiske resultater er markante.

Kommercielle greb

• Omsætningen er steget med gennemsnitligt 5000 kr. om dagen.
• Prisniveauet løftet, fx er brunchprisen hævet fra 119 kr. til 139 kr.
• Nyt menukort med fokus på høj kvalitet, storytelling og unikke styrker.
• Der er ansat flere medarbejdere, hvilket frigør ejerens tid til vigtige opgaver.
• Cafeens unikke styrker bruges nu i forretningsudvklingen: Højere kvalitet pga. egne kokke, bedre vine, personlig betjening og mulighed for at leje hele cafeen.
• Leverandørerne inddrages mere og bidrager mere økonomisk til samarbejdet.

Løsninger Kontakt os

Café Tidslös

Udviklingsproces i samarbejde med Slagelse Erhverv

”Jeg har skullet rykke nogle grænser i mig selv. Forløbet har presset mig – på den gode måde. Jeg har forstået, at det er vores unikke styrker, der skal være den røde tråd i udviklingen af cafeen. Vores storytelling og markedsføring er løftet, og den daglige omsætning er steget med ca. 5000 kr. ift. sidste år. Det er helt vildt.”

Ismail Demirci
Café Tidslöse

Formål og resultater

Som lille café i Slagelse skal der noget særligt til for at klare sig blandt byens store spillere. Denne udfordring var det primære omdrejningspunkt hos Café Tidslös. Vinderbutikker bragte erfaringer fra en lang række andre butikker med stærke resultater i spil, og resultatet blev en målrettet kommerciel handlingsplan – med fokus på cafeens unikke styrker. De økonomiske resultater er markante.

Kommercielle greb

• Omsætningen er steget med gennemsnitligt 5000 kr. om dagen.
• Prisniveauet løftet, fx er brunchprisen hævet fra 119 kr. til 139 kr.
• Nyt menukort med fokus på høj kvalitet, storytelling og unikke styrker.
• Der er ansat flere medarbejdere, hvilket frigør ejerens tid til vigtige opgaver.
• Cafeens unikke styrker bruges nu i forretningsudvklingen: Højere kvalitet pga. egne kokke, bedre vine, personlig betjening og mulighed for at leje hele cafeen.
• Leverandørerne inddrages mere og bidrager mere økonomisk til samarbejdet.

Løsninger Kontakt os

Café Tidslös

Udviklingsproces i samarbejde med Slagelse Erhverv

”Jeg har skullet rykke nogle grænser i mig selv. Forløbet har presset mig – på den gode måde. Jeg har forstået, at det er vores unikke styrker, der skal være den røde tråd i udviklingen af cafeen. Vores storytelling og markedsføring er løftet, og den daglige omsætning er steget med ca. 5000 kr. ift. sidste år. Det er helt vildt.”

Ismail Demirci
Café Tidslöse

Formål og resultater

Som lille café i Slagelse skal der noget særligt til for at klare sig blandt byens store spillere. Denne udfordring var det primære omdrejningspunkt hos Café Tidslös. Vinderbutikker bragte erfaringer fra en lang række andre butikker med stærke resultater i spil, og resultatet blev en målrettet kommerciel handlingsplan – med fokus på cafeens unikke styrker. De økonomiske resultater er markante.

Kommercielle greb

• Omsætningen er steget med gennemsnitligt 5000 kr. om dagen.
• Prisniveauet løftet, fx er brunchprisen hævet fra 119 kr. til 139 kr.
• Nyt menukort med fokus på høj kvalitet, storytelling og unikke styrker.
• Der er ansat flere medarbejdere, hvilket frigør ejerens tid til vigtige opgaver.
• Cafeens unikke styrker bruges nu i forretningsudvklingen: Højere kvalitet pga. egne kokke, bedre vine, personlig betjening og mulighed for at leje hele cafeen.
• Leverandørerne inddrages mere og bidrager mere økonomisk til samarbejdet.

Løsninger Kontakt os