Harder

”Det her ser eddermame overbevisende ud!”

Henrik Jensen
Ejer af Harder

Baggrund og resultater

Italienske mærker er den røde tråd i herretøjsbutikken Harder på gågaden i Aarhus. Butikken er trendy og nyskabende; kunderne er stilbevidste mænd over 35 år. Hver sæson henter butikken inspiration på messer i Italien og er altid ”foran kunderne”, som rådgives ærligt, personligt og med stor faglighed om det rigtige tøjvalg. Både til arbejde, fest og elegant fritid – klassisk, med et twist, men også farverigt, overraskende, stilsikkert.

Kontakten til de italienske producenter er tæt: Hvert år kommer den italienske mesterskrædder på besøg i Aarhus og klæder det stilbevidste publikum på. I 2020 har Harder åbnet webshop med positive resultater, og om få år forventes 50% af omsætningen at komme fra webshoppen.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Inspiration hentes på messer i Italien hvert år: Butikken danner sig hver sæson sit eget take på den nyeste herremode.
2. Unikke mærker, som kun fås i få andre butikker: Klassisk, smart, italiensk.
3. Stor, attraktiv fysisk butik på bedste placering i Aarhus.
4. Kunderne udfordres og flyttes: Rådgives til at være lidt smartere, modigere.
5. 4 dage om året besøger den italienske mesterskrædder butikken; her betjenes den mest eksklusive del af kundekredsen: i øvrigt skræddersyes ad hoc i Italien.
6. Stamkunden: Stilbevidst, erhvervsaktiv mand over 35 år.
7. ”Value for money” tænkes ind i hele sortimentet.

Salg og markedsføring

8. Webshop lanceret med succes i december 2020.
9. Markedsføring ændret fra trykte medier til Facebook/Instagram i samarbejde med professionelt bureau.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

10. Tæt relation til færre leverandører, hvor man køber stort ind.
11. Op til 20% af sæsonindkøbet kan sendes retur til de største leverandører; hver sæson starter med rent bord og uden gammelt varelager.
12. Dygtige medarbejdere med høj faglighed, som bliver i mange år.

Løsninger Kontakt os

Harder

”Det her ser eddermame overbevisende ud!”

Henrik Jensen
Ejer af Harder

Baggrund og resultater

Italienske mærker er den røde tråd i herretøjsbutikken Harder på gågaden i Aarhus. Butikken er trendy og nyskabende; kunderne er stilbevidste mænd over 35 år. Hver sæson henter butikken inspiration på messer i Italien og er altid ”foran kunderne”, som rådgives ærligt, personligt og med stor faglighed om det rigtige tøjvalg. Både til arbejde, fest og elegant fritid – klassisk, med et twist, men også farverigt, overraskende, stilsikkert.

Kontakten til de italienske producenter er tæt: Hvert år kommer den italienske mesterskrædder på besøg i Aarhus og klæder det stilbevidste publikum på. I 2020 har Harder åbnet webshop med positive resultater, og om få år forventes 50% af omsætningen at komme fra webshoppen.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Inspiration hentes på messer i Italien hvert år: Butikken danner sig hver sæson sit eget take på den nyeste herremode.
2. Unikke mærker, som kun fås i få andre butikker: Klassisk, smart, italiensk.
3. Stor, attraktiv fysisk butik på bedste placering i Aarhus.
4. Kunderne udfordres og flyttes: Rådgives til at være lidt smartere, modigere.
5. 4 dage om året besøger den italienske mesterskrædder butikken; her betjenes den mest eksklusive del af kundekredsen: i øvrigt skræddersyes ad hoc i Italien.
6. Stamkunden: Stilbevidst, erhvervsaktiv mand over 35 år.
7. ”Value for money” tænkes ind i hele sortimentet.

Salg og markedsføring

8. Webshop lanceret med succes i december 2020.
9. Markedsføring ændret fra trykte medier til Facebook/Instagram i samarbejde med professionelt bureau.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

10. Tæt relation til færre leverandører, hvor man køber stort ind.
11. Op til 20% af sæsonindkøbet kan sendes retur til de største leverandører; hver sæson starter med rent bord og uden gammelt varelager.
12. Dygtige medarbejdere med høj faglighed, som bliver i mange år.

Løsninger Kontakt os

Harder

”Det her ser eddermame overbevisende ud!”

Henrik Jensen
Ejer af Harder

Baggrund og resultater

Italienske mærker er den røde tråd i herretøjsbutikken Harder på gågaden i Aarhus. Butikken er trendy og nyskabende; kunderne er stilbevidste mænd over 35 år. Hver sæson henter butikken inspiration på messer i Italien og er altid ”foran kunderne”, som rådgives ærligt, personligt og med stor faglighed om det rigtige tøjvalg. Både til arbejde, fest og elegant fritid – klassisk, med et twist, men også farverigt, overraskende, stilsikkert.

Kontakten til de italienske producenter er tæt: Hvert år kommer den italienske mesterskrædder på besøg i Aarhus og klæder det stilbevidste publikum på. I 2020 har Harder åbnet webshop med positive resultater, og om få år forventes 50% af omsætningen at komme fra webshoppen.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Inspiration hentes på messer i Italien hvert år: Butikken danner sig hver sæson sit eget take på den nyeste herremode.
2. Unikke mærker, som kun fås i få andre butikker: Klassisk, smart, italiensk.
3. Stor, attraktiv fysisk butik på bedste placering i Aarhus.
4. Kunderne udfordres og flyttes: Rådgives til at være lidt smartere, modigere.
5. 4 dage om året besøger den italienske mesterskrædder butikken; her betjenes den mest eksklusive del af kundekredsen: i øvrigt skræddersyes ad hoc i Italien.
6. Stamkunden: Stilbevidst, erhvervsaktiv mand over 35 år.
7. ”Value for money” tænkes ind i hele sortimentet.

Salg og markedsføring

8. Webshop lanceret med succes i december 2020.
9. Markedsføring ændret fra trykte medier til Facebook/Instagram i samarbejde med professionelt bureau.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

10. Tæt relation til færre leverandører, hvor man køber stort ind.
11. Op til 20% af sæsonindkøbet kan sendes retur til de største leverandører; hver sæson starter med rent bord og uden gammelt varelager.
12. Dygtige medarbejdere med høj faglighed, som bliver i mange år.

Løsninger Kontakt os