KALSTRUP LIVSSTILSHUS

”Man kan ikke sælge til et menneske, hvis humørbarometer er på 0”

Tine Kalstrup og Per Kalstrup
Ejere af KALSTRUP LIVSSTILSHUS

Baggrund og resultater

Siden 2009 har ægteparret Per og Tine Kalstrup skabt et unikt livsstilshus på Torvet i Blokhus. Stemningen i huset er afslappet og rummer ud over butik også kunstgalleri, koncerter, yogastudie og et cafe-/loungemiljø. I det 3200 kvadratmeter store hus finder man et bredt udvalg af tøjmærker – også eksklusive brands – samt boligudstyr, outdoor/fritid, delikatesser mv. En hel afdeling for bæredygtigt tøj viser mod fremtiden. Huset har flere end 700.000 gæster om året.

Et simpelt ark med tre felter styrer sortimentssammensætningen og sikrer indtjeningen: Overskuddet var i 2021 på 5,465 mio. kr. Webshoppen er stærk og i god vækst. Hos KALSTRUP sætter man ”hjerte før bundlinje” – for har man hjertet med, skal bundlinjen nok blive god.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Stemningen i huset: Velvære, kystlivet, ”stået af hamsterhjulet”.
2. Yoga, kunstgalleri og koncerter – alt skaber velvære, stemning og oplevelser.
3. Sortimentet: Boligindretning, delikatesser, tøj – også luksusbrands.
4. Ærlig rådgivning af kunderne og gode alternativer – og style coaching med tidsbestilling.
5. Nærværende, opmærksom, autentisk måde at møde kunderne på. Vi ser dem som mennesker, og medarbejderne er værter.

Salg og markedsføring

6. Webshoppen viser sortimentet, og står for 20% af omsætningen. Stor vækst på vej.
7. Byens turistinformation er placeret inde i huset – det trækker også folk ind.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

8. Et simpelt A4-ark med tre kasser skaber et spændende sortiment og god indtjening.
9. Tætte leverandørsamarbejder baseret på gensidig win-win.
10. Stort engagement i Blokhus – hellere 100.000 gæster til Blokhus end 500 kun hos os.
11. Et dedikeret medarbejderteam, som brænder for huset og er med på åbningstiderne.
12. Ejerparrets stærke fagligheder: Købmandskab, kendskab til tøj og pædagogik/psykologi.

Løsninger Kontakt os

KALSTRUP LIVSSTILSHUS

”Man kan ikke sælge til et menneske, hvis humørbarometer er på 0”

Tine Kalstrup og Per Kalstrup
Ejere af KALSTRUP LIVSSTILSHUS

Baggrund og resultater

Siden 2009 har ægteparret Per og Tine Kalstrup skabt et unikt livsstilshus på Torvet i Blokhus. Stemningen i huset er afslappet og rummer ud over butik også kunstgalleri, koncerter, yogastudie og et cafe-/loungemiljø. I det 3200 kvadratmeter store hus finder man et bredt udvalg af tøjmærker – også eksklusive brands – samt boligudstyr, outdoor/fritid, delikatesser mv. En hel afdeling for bæredygtigt tøj viser mod fremtiden. Huset har flere end 700.000 gæster om året.

Et simpelt ark med tre felter styrer sortimentssammensætningen og sikrer indtjeningen: Overskuddet var i 2021 på 5,465 mio. kr. Webshoppen er stærk og i god vækst. Hos KALSTRUP sætter man ”hjerte før bundlinje” – for har man hjertet med, skal bundlinjen nok blive god.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Stemningen i huset: Velvære, kystlivet, ”stået af hamsterhjulet”.
2. Yoga, kunstgalleri og koncerter – alt skaber velvære, stemning og oplevelser.
3. Sortimentet: Boligindretning, delikatesser, tøj – også luksusbrands.
4. Ærlig rådgivning af kunderne og gode alternativer – og style coaching med tidsbestilling.
5. Nærværende, opmærksom, autentisk måde at møde kunderne på. Vi ser dem som mennesker, og medarbejderne er værter.

Salg og markedsføring

6. Webshoppen viser sortimentet, og står for 20% af omsætningen. Stor vækst på vej.
7. Byens turistinformation er placeret inde i huset – det trækker også folk ind.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

8. Et simpelt A4-ark med tre kasser skaber et spændende sortiment og god indtjening.
9. Tætte leverandørsamarbejder baseret på gensidig win-win.
10. Stort engagement i Blokhus – hellere 100.000 gæster til Blokhus end 500 kun hos os.
11. Et dedikeret medarbejderteam, som brænder for huset og er med på åbningstiderne.
12. Ejerparrets stærke fagligheder: Købmandskab, kendskab til tøj og pædagogik/psykologi.

Løsninger Kontakt os

KALSTRUP LIVSSTILSHUS

”Man kan ikke sælge til et menneske, hvis humørbarometer er på 0”

Tine Kalstrup og Per Kalstrup
Ejere af KALSTRUP LIVSSTILSHUS

Baggrund og resultater

Siden 2009 har ægteparret Per og Tine Kalstrup skabt et unikt livsstilshus på Torvet i Blokhus. Stemningen i huset er afslappet og rummer ud over butik også kunstgalleri, koncerter, yogastudie og et cafe-/loungemiljø. I det 3200 kvadratmeter store hus finder man et bredt udvalg af tøjmærker – også eksklusive brands – samt boligudstyr, outdoor/fritid, delikatesser mv. En hel afdeling for bæredygtigt tøj viser mod fremtiden. Huset har flere end 700.000 gæster om året.

Et simpelt ark med tre felter styrer sortimentssammensætningen og sikrer indtjeningen: Overskuddet var i 2021 på 5,465 mio. kr. Webshoppen er stærk og i god vækst. Hos KALSTRUP sætter man ”hjerte før bundlinje” – for har man hjertet med, skal bundlinjen nok blive god.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Stemningen i huset: Velvære, kystlivet, ”stået af hamsterhjulet”.
2. Yoga, kunstgalleri og koncerter – alt skaber velvære, stemning og oplevelser.
3. Sortimentet: Boligindretning, delikatesser, tøj – også luksusbrands.
4. Ærlig rådgivning af kunderne og gode alternativer – og style coaching med tidsbestilling.
5. Nærværende, opmærksom, autentisk måde at møde kunderne på. Vi ser dem som mennesker, og medarbejderne er værter.

Salg og markedsføring

6. Webshoppen viser sortimentet, og står for 20% af omsætningen. Stor vækst på vej.
7. Byens turistinformation er placeret inde i huset – det trækker også folk ind.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

8. Et simpelt A4-ark med tre kasser skaber et spændende sortiment og god indtjening.
9. Tætte leverandørsamarbejder baseret på gensidig win-win.
10. Stort engagement i Blokhus – hellere 100.000 gæster til Blokhus end 500 kun hos os.
11. Et dedikeret medarbejderteam, som brænder for huset og er med på åbningstiderne.
12. Ejerparrets stærke fagligheder: Købmandskab, kendskab til tøj og pædagogik/psykologi.

Løsninger Kontakt os