Mr. Monopol

Udviklingsproces i samarbejde med Erhvervsforum Roskilde

”Samarbejdet med Vinderbutikker har været en positiv oplevelse: Torsten lyttede og spurgte grundigt ind til alle aspekter af butikkens drift. Resultatet er en flot analyse og en meget brugbar handlingsplan, der præcist slår ned på vores kommercielle potentialer – alt sammen meget konkret og lige til at gå til. Vi kan se adskillige positive effekter af samarbejdet – både ift. bundlinje og omsætning.”

Tina og Henrik Settrup
Mr. Monopol Roskilde

Formål og resultater

Hvordan udvikler man en veldrevet herretøjsbutik i en bymidte og fremtidssikrer forretningsmodellen? Samarbejdet med Vinderbutikker gav Mr. Monopol friske øjne på butikken og en lang række råd ift. den kommercielle udvikling. Handlingsplanen fra Vinderbutikker har skabt mærkbar effekt fra dag 1. Omsætningen stiger trods inflation.

Kommercielle greb

• Aktivt fokus på konfirmanderne som målgruppe har haft stor effekt: Omsætningen er løftet med 50 % her.
• Der gives mindre rabat – styrket fokus på, at butikken tilvælges pga. høj service.
• Nu bruges en lokal dreng som frontfigur i markedsføringen – med god respons.
• Egne opslag på SoMe har vist sig at have  bedre effekt end kædens billeder.
• Styrket dialog med personalet om butikkens udvkling – sammen lægges planer for fremtiden.

Løsninger Kontakt os

Mr. Monopol

Udviklingsproces i samarbejde med Erhvervsforum Roskilde

”Samarbejdet med Vinderbutikker har været en positiv oplevelse: Torsten lyttede og spurgte grundigt ind til alle aspekter af butikkens drift. Resultatet er en flot analyse og en meget brugbar handlingsplan, der præcist slår ned på vores kommercielle potentialer – alt sammen meget konkret og lige til at gå til. Vi kan se adskillige positive effekter af samarbejdet – både ift. bundlinje og omsætning.”

Tina og Henrik Settrup
Mr. Monopol Roskilde

Formål og resultater

Hvordan udvikler man en veldrevet herretøjsbutik i en bymidte og fremtidssikrer forretningsmodellen? Samarbejdet med Vinderbutikker gav Mr. Monopol friske øjne på butikken og en lang række råd ift. den kommercielle udvikling. Handlingsplanen fra Vinderbutikker har skabt mærkbar effekt fra dag 1. Omsætningen stiger trods inflation.

Kommercielle greb

• Aktivt fokus på konfirmanderne som målgruppe har haft stor effekt: Omsætningen er løftet med 50 % her.
• Der gives mindre rabat – styrket fokus på, at butikken tilvælges pga. høj service.
• Nu bruges en lokal dreng som frontfigur i markedsføringen – med god respons.
• Egne opslag på SoMe har vist sig at have  bedre effekt end kædens billeder.
• Styrket dialog med personalet om butikkens udvkling – sammen lægges planer for fremtiden.

Løsninger Kontakt os

Mr. Monopol

Udviklingsproces i samarbejde med Erhvervsforum Roskilde

”Samarbejdet med Vinderbutikker har været en positiv oplevelse: Torsten lyttede og spurgte grundigt ind til alle aspekter af butikkens drift. Resultatet er en flot analyse og en meget brugbar handlingsplan, der præcist slår ned på vores kommercielle potentialer – alt sammen meget konkret og lige til at gå til. Vi kan se adskillige positive effekter af samarbejdet – både ift. bundlinje og omsætning.”

Tina og Henrik Settrup
Mr. Monopol Roskilde

Formål og resultater

Hvordan udvikler man en veldrevet herretøjsbutik i en bymidte og fremtidssikrer forretningsmodellen? Samarbejdet med Vinderbutikker gav Mr. Monopol friske øjne på butikken og en lang række råd ift. den kommercielle udvikling. Handlingsplanen fra Vinderbutikker har skabt mærkbar effekt fra dag 1. Omsætningen stiger trods inflation.

Kommercielle greb

• Aktivt fokus på konfirmanderne som målgruppe har haft stor effekt: Omsætningen er løftet med 50 % her.
• Der gives mindre rabat – styrket fokus på, at butikken tilvælges pga. høj service.
• Nu bruges en lokal dreng som frontfigur i markedsføringen – med god respons.
• Egne opslag på SoMe har vist sig at have  bedre effekt end kædens billeder.
• Styrket dialog med personalet om butikkens udvkling – sammen lægges planer for fremtiden.

Løsninger Kontakt os