Anna & Søs / Pluspige.dk

”Vi er fuldstændig bidte af det, så vi kan jo ikke finde fred i at gå hjem”

Ken Primby og Anna Jensen
Ejere af Anna & Søs / Pluspige.dk

Baggrund og resultater

I 1999 starter Anna Jensen og hendes søster tøjbutikken ”Anna & Søs” på gågaden i Odder. Sortimentet er smart tøj til kvinder i kendte mærker – med et bredt udvalg også i størrelserne 42-62 (”pluspiger”). God rådgivning og oplevelsesshopping er den røde tråd.

Da butikken i 2019 begynder på Facebook livesalg, bliver det starten på en økonomisk raketfart. Herefter går det stærkt med webshop og digitalisering: Styrkerne fra den fysiske butik kan til ejernes overraskelse flyttes over på nettet. Sverige, Norge, Holland og Tyskland er de nye vækstmarkeder.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Dyb forståelse for kundegruppen ”pluspiger” og deres behov – opbygget siden 1999.
2. Et stort sortiment til pluspiger, også mere rå og farverige kollektioner.
3. Nærvær og personlig, ærlig rådgivning: Vi er i øjenhøjde med vores kunder.
4. Oplevelsesshopping: MegaModeshows, MegaOutlet, kundeaftener etc.
5. Med webshoppen www.pluspige.dk og de tilhørende Facebook-live-shows er der skabt et stærkt (og sælgende) online fællesskab for og med kundegruppen pluspiger.

Salg og markedsføring

6. Facebook livesalg etableret og fuldt digitaliseret og integreret med webshop.
7. Facebook livesalg skaber mere end 1 mio. kr. i omsætning pr. måned.
8. Sociale medier bruges i øvrigt aktivt (”40 Facebook-opslag dagligt”).
9. Restvarer sælges som ”Lykkeposer” til Facebook livesalg – meget populært.
10. Butikkens mange events i Odder har også altid fungeret som markedsføring.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

11. Styr på tallene og stor arbejdsomhed – ”vi gør altid tingene færdige”.
12. En rummelig arbejdsplads giver også en større forståelse for kunderne.
13. Medarbejderne følger med i de økonomiske resultater – det giver ejerskab.
14. Virksomheden er fuldt digitaliseret.
15. Egenproduktion af tøj påbegyndt med stor succes i 2021.
16. Kontantrabatter etc. hos leverandørerne: Fokus også på ”de sidste procenter”.

Løsninger Kontakt os

Anna & Søs / Pluspige.dk

”Vi er fuldstændig bidte af det, så vi kan jo ikke finde fred i at gå hjem”

Ken Primby og Anna Jensen
Ejere af Anna & Søs / Pluspige.dk

Baggrund og resultater

I 1999 starter Anna Jensen og hendes søster tøjbutikken ”Anna & Søs” på gågaden i Odder. Sortimentet er smart tøj til kvinder i kendte mærker – med et bredt udvalg også i størrelserne 42-62 (”pluspiger”). God rådgivning og oplevelsesshopping er den røde tråd.

Da butikken i 2019 begynder på Facebook livesalg, bliver det starten på en økonomisk raketfart. Herefter går det stærkt med webshop og digitalisering: Styrkerne fra den fysiske butik kan til ejernes overraskelse flyttes over på nettet. Sverige, Norge, Holland og Tyskland er de nye vækstmarkeder.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Dyb forståelse for kundegruppen ”pluspiger” og deres behov – opbygget siden 1999.
2. Et stort sortiment til pluspiger, også mere rå og farverige kollektioner.
3. Nærvær og personlig, ærlig rådgivning: Vi er i øjenhøjde med vores kunder.
4. Oplevelsesshopping: MegaModeshows, MegaOutlet, kundeaftener etc.
5. Med webshoppen www.pluspige.dk og de tilhørende Facebook-live-shows er der skabt et stærkt (og sælgende) online fællesskab for og med kundegruppen pluspiger.

Salg og markedsføring

6. Facebook livesalg etableret og fuldt digitaliseret og integreret med webshop.
7. Facebook livesalg skaber mere end 1 mio. kr. i omsætning pr. måned.
8. Sociale medier bruges i øvrigt aktivt (”40 Facebook-opslag dagligt”).
9. Restvarer sælges som ”Lykkeposer” til Facebook livesalg – meget populært.
10. Butikkens mange events i Odder har også altid fungeret som markedsføring.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

11. Styr på tallene og stor arbejdsomhed – ”vi gør altid tingene færdige”.
12. En rummelig arbejdsplads giver også en større forståelse for kunderne.
13. Medarbejderne følger med i de økonomiske resultater – det giver ejerskab.
14. Virksomheden er fuldt digitaliseret.
15. Egenproduktion af tøj påbegyndt med stor succes i 2021.
16. Kontantrabatter etc. hos leverandørerne: Fokus også på ”de sidste procenter”.

Løsninger Kontakt os

Anna & Søs / Pluspige.dk

”Vi er fuldstændig bidte af det, så vi kan jo ikke finde fred i at gå hjem”

Ken Primby og Anna Jensen
Ejere af Anna & Søs / Pluspige.dk

Baggrund og resultater

I 1999 starter Anna Jensen og hendes søster tøjbutikken ”Anna & Søs” på gågaden i Odder. Sortimentet er smart tøj til kvinder i kendte mærker – med et bredt udvalg også i størrelserne 42-62 (”pluspiger”). God rådgivning og oplevelsesshopping er den røde tråd.

Da butikken i 2019 begynder på Facebook livesalg, bliver det starten på en økonomisk raketfart. Herefter går det stærkt med webshop og digitalisering: Styrkerne fra den fysiske butik kan til ejernes overraskelse flyttes over på nettet. Sverige, Norge, Holland og Tyskland er de nye vækstmarkeder.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Dyb forståelse for kundegruppen ”pluspiger” og deres behov – opbygget siden 1999.
2. Et stort sortiment til pluspiger, også mere rå og farverige kollektioner.
3. Nærvær og personlig, ærlig rådgivning: Vi er i øjenhøjde med vores kunder.
4. Oplevelsesshopping: MegaModeshows, MegaOutlet, kundeaftener etc.
5. Med webshoppen www.pluspige.dk og de tilhørende Facebook-live-shows er der skabt et stærkt (og sælgende) online fællesskab for og med kundegruppen pluspiger.

Salg og markedsføring

6. Facebook livesalg etableret og fuldt digitaliseret og integreret med webshop.
7. Facebook livesalg skaber mere end 1 mio. kr. i omsætning pr. måned.
8. Sociale medier bruges i øvrigt aktivt (”40 Facebook-opslag dagligt”).
9. Restvarer sælges som ”Lykkeposer” til Facebook livesalg – meget populært.
10. Butikkens mange events i Odder har også altid fungeret som markedsføring.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

11. Styr på tallene og stor arbejdsomhed – ”vi gør altid tingene færdige”.
12. En rummelig arbejdsplads giver også en større forståelse for kunderne.
13. Medarbejderne følger med i de økonomiske resultater – det giver ejerskab.
14. Virksomheden er fuldt digitaliseret.
15. Egenproduktion af tøj påbegyndt med stor succes i 2021.
16. Kontantrabatter etc. hos leverandørerne: Fokus også på ”de sidste procenter”.

Løsninger Kontakt os