KSO (Kaiser Sport & Ortopædi)

”Med det rigtige hold vinder du Champions League”

Jan Steinicke
Ejer af KSO (Kaiser Sport & Ortopædi)

Baggrund og resultater

KSO (Kaiser Sport & Ortopædi) sælger 30.000 par sko og producerer 4-5000 fodindlæg om året. Kunderne kan booke tid hjemmefra til en gratis 45 minutters konsultation med sælgeren, hvor både behovsanalyse, 3D scanning af foden, gåanalyse, test på løbebånd eller gangareal og videoanalyse kommer i spil. Herefter findes den rigtige sko – og mere end 90% køber skoene til vejledende udsalgspris.

Fra i mange år at have været en specialbutik for løbere har KSO nu hævet barren og vil være danskernes foretrukne skobutik. I 2021 åbnede butik nr. 6 i Lyngby. Virksomheden er baseret på faglighed, stærke værdier, godt købmandskab og det rigtige hold. KSO har også åbnet webshop, som pt. står for 8% af omsætningen.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Gratis 45 minutters rådgivning, hvor kundens behov afdækkes grundigt.
2. Fysioterapeutisk faglighed som afsæt for valg af gå-, vandre- og løbesko.
3. Faglighed, ro og nærvær i rådgivningssituationen.
4. Et sortiment, hvor man altid kan finde det, der passer til kundens fod.
5. Kunden kommer hjem med de rigtige sko.
6. Også beklædning mv. – tilbehør til den aktive livsstil.
7. Events i alle butikker, også gåture med den lokale strikkeklub..

Salg og markedsføring

8. Branding, kommunikation og digital markedsføring er højt prioriteret.
9. Webshop åbnet med gode resultater; stor brandloyalitet fra kunderne.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

10. Investering i en professionel organisation med styr på lagerværdier, omsætningshastighed, markedsføring, kommunikation, branding, strategi etc.
11. Bred rekruttering til butikkerne: Alle vil gøre en forskel for et andet menneske.
12. Fokus på gensidighed i leverandørsamarbejdet: Det skal være win-win.
13. Klare værdier: Nærvær, faglighed, passion og ordentlighed.
14. Erhvervsmarkedet opdyrkes også: Virksomheder, efterskoler; konsulent for PUMA.
15. Forretningsplan og strategi, der opdateres løbende. Klare vækstmål.
16. Vi laver kun noget, vi er hamrende dygtige til.

Løsninger Kontakt os

KSO (Kaiser Sport & Ortopædi)

”Med det rigtige hold vinder du Champions League”

Jan Steinicke
Ejer af KSO (Kaiser Sport & Ortopædi)

Baggrund og resultater

KSO (Kaiser Sport & Ortopædi) sælger 30.000 par sko og producerer 4-5000 fodindlæg om året. Kunderne kan booke tid hjemmefra til en gratis 45 minutters konsultation med sælgeren, hvor både behovsanalyse, 3D scanning af foden, gåanalyse, test på løbebånd eller gangareal og videoanalyse kommer i spil. Herefter findes den rigtige sko – og mere end 90% køber skoene til vejledende udsalgspris.

Fra i mange år at have været en specialbutik for løbere har KSO nu hævet barren og vil være danskernes foretrukne skobutik. I 2021 åbnede butik nr. 6 i Lyngby. Virksomheden er baseret på faglighed, stærke værdier, godt købmandskab og det rigtige hold. KSO har også åbnet webshop, som pt. står for 8% af omsætningen.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Gratis 45 minutters rådgivning, hvor kundens behov afdækkes grundigt.
2. Fysioterapeutisk faglighed som afsæt for valg af gå-, vandre- og løbesko.
3. Faglighed, ro og nærvær i rådgivningssituationen.
4. Et sortiment, hvor man altid kan finde det, der passer til kundens fod.
5. Kunden kommer hjem med de rigtige sko.
6. Også beklædning mv. – tilbehør til den aktive livsstil.
7. Events i alle butikker, også gåture med den lokale strikkeklub..

Salg og markedsføring

8. Branding, kommunikation og digital markedsføring er højt prioriteret.
9. Webshop åbnet med gode resultater; stor brandloyalitet fra kunderne.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

10. Investering i en professionel organisation med styr på lagerværdier, omsætningshastighed, markedsføring, kommunikation, branding, strategi etc.
11. Bred rekruttering til butikkerne: Alle vil gøre en forskel for et andet menneske.
12. Fokus på gensidighed i leverandørsamarbejdet: Det skal være win-win.
13. Klare værdier: Nærvær, faglighed, passion og ordentlighed.
14. Erhvervsmarkedet opdyrkes også: Virksomheder, efterskoler; konsulent for PUMA.
15. Forretningsplan og strategi, der opdateres løbende. Klare vækstmål.
16. Vi laver kun noget, vi er hamrende dygtige til.

Løsninger Kontakt os

KSO (Kaiser Sport & Ortopædi)

”Med det rigtige hold vinder du Champions League”

Jan Steinicke
Ejer af KSO (Kaiser Sport & Ortopædi)

Baggrund og resultater

KSO (Kaiser Sport & Ortopædi) sælger 30.000 par sko og producerer 4-5000 fodindlæg om året. Kunderne kan booke tid hjemmefra til en gratis 45 minutters konsultation med sælgeren, hvor både behovsanalyse, 3D scanning af foden, gåanalyse, test på løbebånd eller gangareal og videoanalyse kommer i spil. Herefter findes den rigtige sko – og mere end 90% køber skoene til vejledende udsalgspris.

Fra i mange år at have været en specialbutik for løbere har KSO nu hævet barren og vil være danskernes foretrukne skobutik. I 2021 åbnede butik nr. 6 i Lyngby. Virksomheden er baseret på faglighed, stærke værdier, godt købmandskab og det rigtige hold. KSO har også åbnet webshop, som pt. står for 8% af omsætningen.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Gratis 45 minutters rådgivning, hvor kundens behov afdækkes grundigt.
2. Fysioterapeutisk faglighed som afsæt for valg af gå-, vandre- og løbesko.
3. Faglighed, ro og nærvær i rådgivningssituationen.
4. Et sortiment, hvor man altid kan finde det, der passer til kundens fod.
5. Kunden kommer hjem med de rigtige sko.
6. Også beklædning mv. – tilbehør til den aktive livsstil.
7. Events i alle butikker, også gåture med den lokale strikkeklub..

Salg og markedsføring

8. Branding, kommunikation og digital markedsføring er højt prioriteret.
9. Webshop åbnet med gode resultater; stor brandloyalitet fra kunderne.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

10. Investering i en professionel organisation med styr på lagerværdier, omsætningshastighed, markedsføring, kommunikation, branding, strategi etc.
11. Bred rekruttering til butikkerne: Alle vil gøre en forskel for et andet menneske.
12. Fokus på gensidighed i leverandørsamarbejdet: Det skal være win-win.
13. Klare værdier: Nærvær, faglighed, passion og ordentlighed.
14. Erhvervsmarkedet opdyrkes også: Virksomheder, efterskoler; konsulent for PUMA.
15. Forretningsplan og strategi, der opdateres løbende. Klare vækstmål.
16. Vi laver kun noget, vi er hamrende dygtige til.

Løsninger Kontakt os