Optiker Gitte Sass

”Det skal være en spændende oplevelse at få nye briller”

Gitte Sass
Ejer af Optiker Gitte Sass

Baggrund og resultater

Siden 1995 har Gitte Sass drevet brillebutik i Næstved bymidte. Modemæssigt er butikken i front, for hvert år hentes inspiration på messer i Paris, Milano, München og New York. Kunderne får ikke bare et par briller, men et smykke, og de rådgives personligt og ærligt – i retning af at turde noget mere.

Medlemskab af et indkøbsfællesskab for optikere giver store besparelser på bundlinjen hvert år, og takket være den leasingmodel, butikken indførte for mange år siden, får mange kunder automatisk nye briller hvert 2. år.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Inspiration hentes på internationale messer hvert år: Stilmæssigt på forkant.
2. Butikken har et unikt sortiment til det stil- og modebevidste publikum.
3. Ærlig rådgivning: Kunderne får briller, der virkelig klæder dem.
4. Brillerne defineres som smykker – kunderne opfordres til at turde noget mere.
5. God tid til kunderne i butikken: ”Det skal være en spændende oplevelse at købe briller”.

Salg og markedsføring

6. Unge medarbejdere giver unge kunder: Fødekæden sikres.
7. Sociale medier tages alvorligt.
8. Leasingmodel og afbetalingsordning gør det nemt for kunderne at købe.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

9. Medlemskab af indkøbsforening giver store besparelser hvert år.
10. Engagerede medarbejdere, der tager ejerskab for egne ansvarsområder.
11. ”Fagligt i front”: Der investeres altid i det nyeste tekniske udstyr.

Løsninger Kontakt os

Optiker Gitte Sass

”Det skal være en spændende oplevelse at få nye briller”

Gitte Sass
Ejer af Optiker Gitte Sass

Baggrund og resultater

Siden 1995 har Gitte Sass drevet brillebutik i Næstved bymidte. Modemæssigt er butikken i front, for hvert år hentes inspiration på messer i Paris, Milano, München og New York. Kunderne får ikke bare et par briller, men et smykke, og de rådgives personligt og ærligt – i retning af at turde noget mere.

Medlemskab af et indkøbsfællesskab for optikere giver store besparelser på bundlinjen hvert år, og takket være den leasingmodel, butikken indførte for mange år siden, får mange kunder automatisk nye briller hvert 2. år.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Inspiration hentes på internationale messer hvert år: Stilmæssigt på forkant.
2. Butikken har et unikt sortiment til det stil- og modebevidste publikum.
3. Ærlig rådgivning: Kunderne får briller, der virkelig klæder dem.
4. Brillerne defineres som smykker – kunderne opfordres til at turde noget mere.
5. God tid til kunderne i butikken: ”Det skal være en spændende oplevelse at købe briller”.

Salg og markedsføring

6. Unge medarbejdere giver unge kunder: Fødekæden sikres.
7. Sociale medier tages alvorligt.
8. Leasingmodel og afbetalingsordning gør det nemt for kunderne at købe.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

9. Medlemskab af indkøbsforening giver store besparelser hvert år.
10. Engagerede medarbejdere, der tager ejerskab for egne ansvarsområder.
11. ”Fagligt i front”: Der investeres altid i det nyeste tekniske udstyr.

Løsninger Kontakt os

Optiker Gitte Sass

”Det skal være en spændende oplevelse at få nye briller”

Gitte Sass
Ejer af Optiker Gitte Sass

Baggrund og resultater

Siden 1995 har Gitte Sass drevet brillebutik i Næstved bymidte. Modemæssigt er butikken i front, for hvert år hentes inspiration på messer i Paris, Milano, München og New York. Kunderne får ikke bare et par briller, men et smykke, og de rådgives personligt og ærligt – i retning af at turde noget mere.

Medlemskab af et indkøbsfællesskab for optikere giver store besparelser på bundlinjen hvert år, og takket være den leasingmodel, butikken indførte for mange år siden, får mange kunder automatisk nye briller hvert 2. år.

Kommercielle greb

Værditilbuddet til kunden

1. Inspiration hentes på internationale messer hvert år: Stilmæssigt på forkant.
2. Butikken har et unikt sortiment til det stil- og modebevidste publikum.
3. Ærlig rådgivning: Kunderne får briller, der virkelig klæder dem.
4. Brillerne defineres som smykker – kunderne opfordres til at turde noget mere.
5. God tid til kunderne i butikken: ”Det skal være en spændende oplevelse at købe briller”.

Salg og markedsføring

6. Unge medarbejdere giver unge kunder: Fødekæden sikres.
7. Sociale medier tages alvorligt.
8. Leasingmodel og afbetalingsordning gør det nemt for kunderne at købe.

Bag scenen: Ledelse, indkøb etc.

9. Medlemskab af indkøbsforening giver store besparelser hvert år.
10. Engagerede medarbejdere, der tager ejerskab for egne ansvarsområder.
11. ”Fagligt i front”: Der investeres altid i det nyeste tekniske udstyr.

Løsninger Kontakt os